VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

www.szuperskoda.hu webáruház tulajdonosa és egyben működtetője a Team XRAY Hungary Kft.

A webáruházban kezdeményezett vásárlás/megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak az irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.

A Team XRAY Hungary Kft. által üzemeltetett webáruházban a termék (termékek) kosárba rakását, valamint a szállítási és fizetési adatok megadását követően a „Megerősítem a rendelést” gomb lenyomásával a felhasználót fizetési kötelezettség terheli.

 

A VÁSÁRLÁS FOLYAMATA

Webáruházunkba nem szükséges vásárlás előtt regisztrálni, ám vásárlás esetén regisztráció szükséges. Maga a vásárlás folyamata is egy regisztráció (minden adatot meg kell adni a rendelés elküldésekor).

A regisztrációról automatikus visszaigazoló levelet kap a megadott e-mail címre. A visszaigazoló levélben szerepel az Ön által megadott felhasználónév és jelszó, melyekkel be tud belépni a webáruházba. (Lehetőség szerint ezt az e-mailt ne törölje ki, hogy később is meg tudja nézni felhasználónevét és jelszavát.)

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a regisztrációs adatlap kitöltése során olyan elérhetőségeket célszerű megadnia, melyeken munkanapokon 9-14 óra között vissza tudjuk igazolni megrendelését.

Minimális rendelési összeg a webáruház termékeiből: nincs

Vásárlóink a webáruház „Kosárba” gombjára kattintva tehetik bele a kiválasztott terméket rendelési listájukba.

A kosár tartalma weboldalunkon való tartózkodása idején nem törlődik, így lehetősége van akár több termék elhelyezésére is a kosárba.

Ha már kiválasztott egy terméket, de több darabot szeretne belőle rendelni, a bevásárlókosár „DB” oszlopában található "plusz" és "mínusz" jelre kattitnva módosíthatja az Ön által óhajtottra. Ha az adott termékből már csak 1 van készleten, nem tud többet a kosárba helyezni, tehát várólista a webáruházban nincs.

Ha törölni szeretne egy terméket a kosárból, kattintson az adott termék sorában a „Töröl” ikonra, ez a termék sorának legvégén található "x" jel, vagy a „DB” oszlopban található "mínusz" jel segítségével állítsa  a termék darabszámát "0"-ra.

A kosár tartalmát a rendelés folyamán, egészen annak lezárásáig, a weboldal felső részében, a felső vízszintes menüsor végén található "Kosár" ikonra kattintva bármikor megnézheti, illetve módosíthatja.

A megrendelés véglegesítéséhez válasszon szállítási és fizetési módot, fogadja el az Általános Szerződési Feltételeket, majd nyomja meg a „Megerősítem a rendelést” gombot.

A megrendelésről automatikus visszaigazolást kap e-mailben. Megrendelését telefonon erősítjük meg (ekkor érvényesítjük rendelését), ezért kérjük a megrendelés során olyan telefonszámot adjon meg, melyen munkatársaink fel tudják venni Önnel a kapcsolatot. Amennyiben kérdése/kérése merülne fel a megrendeléssel kapcsolatosan kérjük, hogy a visszaigazoló e-mailben található „Megrendelés azonosító”-ra hivatkozzon.

A webáruházban leadott megrendelések feldolgozása munkanapokon történik, hétvégén és munkaszüneti napokon a feldolgozás szünetel (természetesen rendelését ekkor is leadhatja, de feldolgozásra leghamarabb a következő munkanapon kerül).

Minden felhasználó, aki rendelést ad le online áruházunkon keresztül, elfogadja a webáruház „Vásálási Feltételeit”, melyet a rendelés feladásával kötelező érvényűnek tekint magára nézve.

ÁRAK

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

FIZETÉSI FELTÉTELEK

Áruházunkban lehetőség van banki átutalással (a számlán szereplő bankszámlára történő átutalással), személyes (készpénzes) és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének.

SZÁLLÍTÁS

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A szállítás várható időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

A belföldi szállítás díja 2500 Ft. Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

ELÁLLÁSI JOG/ VISSZASZOLGÁLTATÁS

A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.